Deliverence


Jag önskar att jag kunde vara lite mer bestämd. Mot mig själv. jag har alltid haft svårt att fatta beslut, stora som små. beslutsångest. samtidigt är jag extremt spontan av mig, hur det nu går ihop. Få av sakerna jag gör är planerade. kanske är det för att jag inte ska hinna välja. och det blir inte alltid så bra. jag önskar också att jag kunde vara mer nere på jorden, istället för att gå runt i min egen dimma hela tiden. jag vill känna mig närvarande. jag vill se allt klart och kunna göra beslut ifrån den synen. kanske därför jag lever för stunderna då man verkligen känner sig levande, närvarande. something like that
nu far jag till göteborg och söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0