Don't cool off, I like your warmth

asfhvr▒▼▲▓▒
var 'modell' för karro på hennes kurs på makeup institute i onsdags, vilket var väldigt roligt.. och ja, en upplevelse haha. fick ögonbrynen plockade och färgade, blå ögonskugga, eyeliner, rött läppstift. so you can tell that I looked fancy hehee. karro fick betyget 'Perfect' :)) sen införskaffade jag en tändare med marilyn monroe på (random) och vi gick till jarlaplan, till karros sjukt fina lägenhet. känns bra att ha falubon i stockholm nu! dagen därpå var det sommarbio i rålis hehe, jag, sebbe, evelina, karro, evelina och sandra. träffade lite folk och gleeed runt. sen var vi där nästa kvell också, då var det krigsfilm yeyeye. drack öl och såg på amerikaner som dog i irak✞
Igår kom sandra hit och det var mysj, såg på fielm och pratade. sen åkte jag till långholmen på stockholms estetiskas nollning. där fanns fint folk hihi. dock var det ingen vidare nollning, polisen kom och det slutade med att alla gick runt och hällde ut varandras sprit. hahaha. sen anslöt bea och jag fick en sebbe med mig hem. vi ringde elira och fyllesnackade, så fint. idag ska jag inte göra någonting, word. skolan börjar på torsdag, sug. bifogar en ful bild med snyggt örhänge, pyss / A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du bilderna så awesome Alvu?

Postat av: alva

Har något program som heter Paint.NET, och så använder jag en effekt som heter fragment typ :- D den är ruuulig!

2010-08-21 @ 22:08:49
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0