Indecisive

Igår var kaoz. Jag stannade hemma från skolan och donade och fixade lite, och så såg jag Control om Joy Division, har velat se den länge mrrr. Såklart så började jag gråta i slutet. Poor Ian. Eller nåt. Sedan på kvällen hade jag typ the biggest fight ever med pappa, sådana som man hade när man var kanske fjorton hehe. Det var så sjukt jobbigt. Jag bröt ihop och packade och begav mig utan ett ord till någon hem till Josefin där jag sov över. Pappa skrek på mig hela vägen ut, jag typ sprang till tunnelbanan. det var lite dramatic. Vi brukar aldrig bråka på det sättet, dock har det varit spänt mellan oss typ hela tiden, och nu bröt det väl ut. Det var en sådan lättnad att bara åka därifrån, fick något som närmast liknade ett lyckorus lål. Bergochdalbana humör. Man blir på ett ganska behagligt sätt helt tom av att gråta så mycket. Jag hade en plan att stanna här ändå till onsdag då vi börjar skolan igen, men kom att vi har luciakonsert imorn i tyresö. Feil. so I'm going home I guess. Josefin springer runt och fixar sig inför ngn fezt, jag ska påminna henne om att inte glömma blommor och alkohol tydligen. Jag kanske också ska ut senare till Sandra. jag vill vistas hemma så lite jag bara kan. :) L loggade nyss ut från msn, byotch. Men jag gillar henne ändå.

Kommentarer
Postat av: A-nonym

Gillar dig med.

2010-12-04 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0