black & white



Bored. och jättetrött. orkar inte göra något annat än att vara bored ikväll. Tråkigt. bilden högst upp.. blir lite galen på min lugg till och från. brukar inte ha den nere, var bara för att visa hur lång den är lål. Och tröjan ser ut som en tvångströja hehe, men nej that's just a too big t-shirt som hamnat lite på sne. Ut ut, röka, tugga tuggummi... nighty

Edit: Gick ut. stilla, glittrande snö och gatlyktor. Tände en cigarett. Lyssnade på Into eternity på repeat. gick lite mera. Främmande kvarter, en tant som glodde på mig genom sitt fönster. kändes som jag var påväg någonstans, till en fest kanske. Men det var jag ju inte. Just thoughtless walking. Började frysa till slut, tänkte på öroninflammation. fimpade i någon trappuppgång någonstans. Öppnade mitt sista kaneltuggummi och gick hemåt. Hade sällskap av ett rådjur som gick på andra sidan gatan ett tag. Kollade ner och sedan när jag kollade upp igen var det borta. lål. Förortsdjur. Hemma. end of story


Kommentarer
Postat av: laura

Låter som nåt lika djupt som jag skulle kunna göra. Typ kolla på stjärnorna och förundra sig över universum. Och naturen. Oh yeah. Förutom det med ciggen förstås. Men annars.

2010-12-11 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0