first of december

Mmmhmhm. Helgen har varit riktigt fin, jag så gott som flyttade in lite hos Josefin i Trångsund. hade med mig värsta rullväskan och allt, det var ruligt. På fredagen väntade vi på att folk skulle komma och fiesta med oss, alla var ute on the krog för att fira Sebbe's födelsedag. Det hela slutade i två påverkade Josefin och Alva plus Josefin's syrra och hennes kompis. Innan de också drog ut. Men det var mysj ändå. dagen därpå drog vi igång fiesta igen, då med Sara lål. och då kom det folk. Den bästa dök upp framåt midnatt, Jooon. åh vad glada vi blev :- D sen satt vi uppe och pratade om allt och inget till typ halv fem. sen sov vi. och på söndagen köpte vi sushi, pizza och kebab (hehe tjåckt). Sedan satt vi framför tven och åt och kollade på Sunes jul och Ronja rövardotter. hihi. första advent var det ju också. Känns som det enda jag skriver om på min blogg är typ helgen, lål. jag antar att jag borde blogga mera. Eller? Annars kan jag skriva om att det är himla kallt ute, fast det är okei så länge det inte snöar och blåser uhu. Känner att jag måste ta tag i skolan fo real nu, har en massa saker jag måste få gjorda. och närvaron skulle kunna bli alot better. Heh. Ah kuuul. Just nu sitter jag och lyssnar på www.gimmeindie.se 's första adventskalender musiklista. Topp 10 bästa låtar från 2010 by Taylor Rice, Local Natives. Jag gillart. jag borde också göra en lalal. maybe later


Kommentarer
Postat av: laura

lålål, kaffet i spanien, har smakat. största slisket ever hehe. (:

2010-12-01 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0