f.d braceface


Hejhej bloggen. det är för jävla varmt ute. sitter och tuggar isbitar!! vaknade klockan 6 imorse och höll på att svettas ihjäl, trodde jag hade feber elr ngt. knas. är hemma nu, om några timmar ska jag möta upp claragirl i stan och hämta affischer och flyers som vi ska sprida ut i arvika. värme är fint men inte 30+ :((
OCH BTW, idag äre ca 4 månader sedan jag tog ut tandställningen THANK GOD. saknar den inte hihi
bilden är tagen i februari i london, waaw. blixtigt. Sitter och lyssnar på en awesome arvika-playlist just nu, skulle gärna dela med mig av den om det inte var så att jag inte fattar spotify! hähä. men pusstja, nu ska jag dö lite mer i värmen.

Kommentarer
Postat av: Spoon

Aw gollig :D

2010-07-13 @ 22:59:20
Postat av: alva

haha meen :*

2010-08-26 @ 16:36:47
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0