Just think clear, dear.


Imorgon kl. 08:29 åker jag till Arvika. Jag har 38,4 i feber. verkligen fint. men tänker kämpa på :@ hejdå äckligt varma stockholm, hejhej arvika! Bestämde mig för att åka imorn istället för att åka senare. tågbiljetten går inte att boka om och kostar typ 500:-, måste ha läkarintyg för att lösa in den och det hinner jag inte ordna. bläää

de jag iaf vill se är; Alice in Videoland, Kent, Deportees, Shout out louds, Vit päls, Babyshambles, Ellen Allien, Makthaverskan, Name the pet, Miike snow, The golden filter, Simian mobile disco, Timo Räisänen, VNV Nation, Familjen, Hästpojken, JJ, Regina Spektor, Sambassadeur, The Radio Dept, Yeasayer, Boy 8-bit, Den svenska björnstammen, Chromeo, Four Tet, Holy ghost!, Johnossi, Robyn, Teddybears, [ingenting].
Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vad jag ger mig in på nu. jag har varit på festival 2 ggr förut, det är inte det. men. skulle kännas betydligt lättare att hantera allting om jag var frisk. såklart. Jag tänker iaf kasta mig in i detta och hoppas på det bästa. ska ta det lugnt i början och försöka skaka av febern. wish me good luck / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0