feedt med sommar hihi!
Jag chillar hårt och gör bara saker som jag vill göra (okej vissa undantag då men w/e). sommaren ser ut som så att jag åker till linköping i helgen, sedan drar jag till Arvikafestivalen på onsdagen med bla Sebbe!<3 det kmr bli awesome. ska röjaaa HÅRT till alice in videoland, ellen allien, robyn, shout out louds, the golden filter och simian mobile disco. osvosv. can't wait hihi. efter arvika blir det skåne, där jag ska hälsa på lite släktingar och så. sedan tar jag mig till emmaboda med josefin, sara och nellie. det kmr bli finast. efter det drar jag till göteborg och bor med lovisa och går på way out west förhoppningsvis! sedan ska jag göra ett restprov hemma och sen börjar skolan. yes, typ så. lite uppdatering iaf. och btw, jag är solbränd HIHI! pusstja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0