midsummerrR


Finfint.
dagen efter typ. lördags! åkte till tierp på midsommar och det var mysj som farn. alltid fint att träffa anna-anka i think. sov sked sedan med en person, hihi. har varit jätteseg de senaste dagarna, har inte fått mycket gjort. har bokat tid för blodprov idag iaf, ska gå till vårdcentralen och kolla så jag inte har ett virus eftersom jag har varit sjuk jättelänge nu, bläää. kulkul. också måste jag fixa idkort-foto, mitt blev stulet haha. är så uttråkad i don't know whaaat to do. känner mig inte särskilt somrig just nu, ba sjuk och trött. är less påt. har väl inget val än att se fram emot antibiotikan som jag kanske kommer få YyäÄsdgb. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0