so where do we go from here

Nyss hemkommen från hultsfred, popkollo dårrå. elektro
det har varit fantastico, fast veckan har varit sjukt intensiv och har far from hunnit smälta allt än. har träffat och småpratat med Karin Dreijer, kan knappt förstå det. samt massa andra minst sagt inspirerande människor. tänker ladda ner cubase & reason och börja fila typ. saknar redan mitt electrocrew, ledarna, de 13-åriga metalbarnen, de rostade mackorna, de otaliga ciggpromenaderna och jaaa, hela altet. the whole everything. hehe
måste få använda inspirationen jag fått under de här dagarna, koncentrera dem på ngt. då blir det nog fett. i skrivande stund vet jag knappt vad jag skriver, är så sjukans trött. dygnade igår efter spelningen och partyt.. det var fient. nu blir det min king size bed, pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0