yes please

solen gör mig lite mest glad hihi, får värkänslor x1000. drog på mig en tunn jacka imorse istället för min vanliga som jag är lagom trött på. den är äckligt snygg, hittade den undangömd i en garderob, och den visade vara sig morfars som han gick runt med på 40-talet. har bestämt mig för att det är vår nu!
i skolan repade vi och det gick asbra (Y) var massa nervösa 9:or där som skulle göra inträdesprov, haha känner med dem. been there, done that.. oh goood. känns som sjykt längesen. anyway
lov nuuuUU! ska till linköping och sen kanske det blir umeå? & uppsala.
nu ska jag söka jobb. duktig_chey


Kommentarer
Postat av: Noriz

Jaa, det blir umeå för dig!

2010-03-31 @ 16:12:36
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0