-



Fick in garderoben i mitt rum igår. har nästan packat in hälften av mina kläder där nu haha, resten är i den andra. känns ovant att inte ha kläder liggandes över hela golvet men jaa. golvet är inte min garderob längre haha. det är helt gal1, är typ 30+ ute. högsommar bara sådär. hähä! jag vill badaaa.
gjorde terminsprov idag, utan att veta vad jag skulle spela (blev informerad om detta prov för ba några dagar sen), så spelade come together.. det gick bra för den är typ easy cakeee. solen borde göra mig pigg osv men ist blir jag helt dåsig.. är jättetrött haha.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Galet seg blir man, men det är skönt. Jag är lätt på att bada, när? :D

2010-05-17 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0