Hair


Bild från musikalen i torsdags, föreställning 1. vackert värre hihi. sjunger 'Be in' på bilden
nu har man verkligen alla sångerna på huvudet haha, men de är väldigt bra så jaa.
igår hände det lite stuff. vid 5 tiden åkte jag till lidingö (oh god vad många brats och kostymgubbar det var på tåget) och kollade på vernissage på sandras skola. det var fint ;)
sen när jag kom hem var jag jätterastlös. var tvungen att göra något, så åkte in till staden och träffade en frusen josefin utanför ngn pub. senare gick jag till vitan, satt och pratade lite och tog en cigg med kajsa som jag inte träffat på evigheter. sen ringde jag sebbe och elira, fint. nu ska jag nog ut och springa lite, kan behövas.. HAHA


Kommentarer
Postat av: Spoon.

du ser road ut haha

2010-05-29 @ 18:19:14
Postat av: Sebbo

Hahaha, älskar snubben längst upp i mitten, i vit skjorta. <3

2010-05-30 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0