... and the ✩'s are crashing through


godmorgon! Jag gjorde ganska mycket i helgen vilket är fint. i fredags färgade jag håret mörkare, blev ganska nöjd faktiskt. att jag tog modet till mig hehe. sen hade Josefin inflyttningsfest där jag, Camilla, Matte, Bea och Jon infann oss. lägenheten var mycket fin m-hm. fick knappt någon sömn, kom hem mitt på dagen och sov jag tills det var dags att bege sig till sigtuna där jon hade halloweenfiesta. vilket var lyckat om än lite gal1. jag är fortfarande lite sliten efter denna helg hihi. Imorn kommer två brydar hit och klipper mitt hår, lugg wuhu. tänkte mig typ lite Summer Finn style i 500 days of summer. det blir nog fedt. och på fredag kommer Nellie hit från skåne wuhu. and I'm ouuut. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0