Now it's day and I've been trying to get that taste off my tongue.


Igår då, lördag kvellll. Krogpremiär så att säga! jag och M drog till någon krog vid odenplan, trodde aldrig att jag skulle kunna komma in men det gjorde jag hehehe. satt där och chillade. inte något speciellt roligt ställe, men det var ok! musiken sög.. men fick "djn" att spela teenage crime, vilket jag tydligen tyckte var lite passande då hahaha. kungligt. sedan kom I och det var då det började hända lite saker, går inte in på det men knas vareee. men efter igår kan jag konstatera att min uppfattning om krogen stämmer, överskattat för det mesta. och krogvakter kan vara riktigt nasty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0