Hejheje. skolan har börjat, och ja, det går helt okej. hittills har jag varit duktig_chey! åhja. jag fryser hela tiden, behöver skaffa mig en vinterjacka hejhej. bytte ut mitt tunna sommartäcke (okej det var bara ett påslakan) mot värsta duntäcket. hejhej hösten, du är kall. 
Jag fyller sjutton om 24 dagar. idag har jag varit med och kompat josefin när hon och de andra sångarna i klassen sjöng för de nya ettorna, Beirut - Nantes. det gick braoo, ba att jag spelade fel en gång och vi började fnissa, fient hihi. ♪ ♫
Btw, om låten ovan. hittade den helt random på youtube och det visade sig vara en jack white (hihi kärlek) produktion av något slag. de är på hans skivbolag. och det hörs, det låter white stripes. försökte hitta lite information om dem och hittade detta:

pysshej / musiknoerden ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0