indecisive mind♎


Jag vet inte vad det är med mig. är så himla stressad. nojar för småsaker. känns som att allt går fel även fast jag vet innerst inne att det är inte är värre än vanligt. okej cp. men ja. det skulle sitta så fint med lite ombyte. fin sak coming up är iaf hoffmaestro @ grönan fredag med lite bäst människor. fattar inte grejen med hoffmaestro, varför de är så populära som de är, så bra är de inte. men går att dansa till hihi :- D sedan så fyller man ju år oxå om 19 dagar. skönttt att bli sjutton och komma ifrån sexton. sjykt onajs det kmr vara i sommar bara när de flesta är arton och jag fyller år på hösten... hee. but that's then, now is now.

Kommentarer
Postat av: Spooooon

Damn låt den där bita mig!

2010-09-08 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0