see spaces


Igår var fantastico. allas vår spanjor Jordi ska snart åka tillbaka till Spanien, vilket är mycket sorgligt. så igår hade vi överrasknings/avskedsfest!!! jag, bea, matilda, suzann, emil och sebbe tog oss till tallkrogen där det var fintfint folk och finfin musik och när klockan slog 22.00 och Jordi kom innaför dörren så sprang alla fram och ba "¡Sorpresaaa!". det var så fint ska ni veta, Jordi blev glad hihi :- D vi dansade och kedjan ovan gick sönder, hehee. så kan det gå. idag är jag barnvakt, framför mig ligger ännu en vecka av slit å släääp och skola men på lördag händer det grejer, hemma hos mig. ✌ Elira anländer och till Stockholm denna vecka vilket också är väldigt brao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kedjan ser urawesome ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0