pretty odd

"Din blogg handlar ju bara om att du är sjuk" - Jim Rikard Knutsson. Hahah, ja kanske. Jag är i alla fall frisk nu, for your information. Alltså, de senaste nätterna två har jag drömt harry potter- relaterade drömmar, vet inte varför. Det är knappast så att jag går runt och tänker på harry potter- relaterade saker hhaha. Men igår drömde jag någonting om att jag hade en kvast som jag tog mig fram och tillbaka på. Jag flög långa sträckor, hööögt upp i luften, och snabbt gick det. Jag minns känslan att flyga, tekniken. det var ruligt. Sedan berättade jag i drömmen för andra hur enkelt och praktiskt det var att ha en kvast att transportera sig med och så spreds det så alla började flyga runt... heee. Och inatt drömde jag att jag var Harry Potter, fast i min kropp då men med samma 'call'. Fooor real. Den var typ mest ångestfylld, för jag var rädddd för Voldemort. och jag kunde inga trollformler, den enda jag kunde komma på var 'Accio' vilken knappast skulle funka på V. jag sög på att hantera trollstaven också... jag fick träna på Hermione och Ron men var otroligt klumpig och kunde inte uttala 'Accio' rätt hahah. Drömmen slutade typ med att det var natt och V var påväg till mitt hus samt familj och att jag fick ångest och flydde helt enkelt. Ner på stan och i en secondhand affär där jag köpte trainers (lål) av en gubbe för att jag tänkte att det skulle göra mig smidig i fighten mot V... Typ något sånt. Oh good. Jim efter detta inlägget kan vi ju konstatera att jag ja jag är sjuk i huvudet hihi..

Mina nya kompisar dårrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0