Naive melody

Jag blir så arg på mig själv. En coward är jag. Jag gör det svårt för mig själv, jag tror jag skapar utrymme när jag bara långsamt stryper mig själv. Sitter här nu, typ som vanligt på tisdag eftersom de är allmänt ångestfyllda eftersom jag går till klockan 7 denna dagen med hemska lektioner. Jag vet att jag måste vara i skolan. Kom inte iväg idag för att ja, det och att jag inte hittade rätt tröja och inte fick mitt hår att se ut som jag ville. Så himla töntigt verkligen. Och jag får inga pengar från csn för tillfället. För att få tillbaka det (studera på heltid) måste jag ha högst 20 % frånvaro, just nu har jag typ 35 %. det är så jävla enkelt men så himla svårt. troublesome troublesome troublesome.

Kommentarer
Postat av: anna.

you can do it. 2an suger, men om du klarar det och går i trean när studenten är snart där, då känns det underbart. Helt jävla underbart. HEJA ALVA. ily och saknar dig till tusen.

2011-03-15 @ 11:23:11
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: Superhemligt.

Det löser sig. Njut av vårvädret istället! ;)

2011-03-15 @ 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0