Don't be afraid, you're already dead

Oh god. Kom nyss hem, sprang från tbanan hem för jag höll på att frysa ihjäl / allmänt rädd för gangsters. Innan jag gick hemifrån idag knäppte jag bort fodret ur min jacka för att det verkade fedt varmt ute och allmänt vårigt. ångrade det bittert, blåste kallt och ja nu på kvällen var det... kallt. Särskilt att stå och vänta på årstabussen i 30 minuter med Sandris, och sen tbanan. Iaf jag, Sandra, Evelina och Julia var på naturhistoriska museet för ovanlighetens skull hehe. Det var mysj, hur ofta gör man något sånt lål (var mitt spontana förslag btw). flummade runt och kollade på uppstoppade djur och fikade.. sen åkte jag och S hem till E och åt och pratadeee. var fint att träffa mina årstabarn, har saknat dem. I övrigt så har jag varit rätt så allmänt inåtvänd idag och tänkt en massa, båda jobbiga och bra tankar. Märkte det när jag satt på tbanan till universitetet haha, satt och hittade på massa djupa meningar i huvudet. tänker lätt för mycket när jag inte har mina hörlurar och kan lyssna på musik som kan styra ens tankar, har varit utan dem rätt länge nu eftersom de gick sönder och jag väntar på nya. Nu ska jag gosa ner mig under täcket, bli varm och drömma mina någon av mina spårade drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0