We have outfoxed the fox, so that makes us very bloody foxy



Det är den första dagen av lovet och klockan är 11:05. jag har redan hunnit utföra två good things. Jag har varit på vårdcentralen och äntligen fått bekräftelse på att jag behöver behandling hehe. Ska hämta mina tabletter från apoteket sen, en typ av antibiotika som jag ska äta i tre veckor. känns som en stooor lättnad lål. Finally ska jag bli frisk. och så hämtade jag min sko hos skomakaren, nu slipper jag ha hål i skon. mmm-hm I feel good. ska till S sen men nu kolla på Misfits, en (fedt)bra serie som jag började kolla på igår. Den är sharp, funny, dark and, in places, quite chilling. hehe. Ursäkta på ego-picen, ser lite hjärndöd ut.. fint ja. Heido

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Misfits är bäst! Kollade klart säsong två igår :( GAAAAAAH Nathan<3<3<3<3 Fangurrl here va ehehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0