blue orchid

mhja! fredag igen. mitt humör har verkligen åkt berg&dalbana den här veckan. från typ lycka till ren ångest. jag har fått min andra CSN-varning, om jag inte har 100% närvaro nu så drar dom studiebidraget. det syger. jag tycker att jag anstränger mig, men ändå har jag en sådär 20% frånvaro. har även IG varningar i flertal ämnen... hähä. får dock vg på det mesta som jag faktiskt tar mig för att göra, men jaaa.. motivationen finns bara inte i mitt huvud just nu. däremot är det mycket annat som finns där.  later


Kommentarer
Postat av: anna.

know the feeling bby :c

2010-03-19 @ 23:45:12
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: Sebbo

Helt samma sak här. Det suger. Skolan är bara jobbig och ivägen och dödar all kreativitet och så vidare. Minuspoäng.



Könpa på, som jag skulle ha kunnat skriva om jag var dyslektiker! <3

2010-03-21 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0