Jorge, a true story


Hej bloggen.
längesen! förra exakt en vecka sen hade jag födelsedagsfest här, det blev lite kaos i slutet men ändå var det väldigt, väldigt fint. 30 pers i mitt hus, wuhu. jag fick blommor, kokosnöt (som senare användes för att shotta ur hehe) och most important, EN HAMSTERRR. Jorge. fatta vilken surprise. sjukt söt är han, men vild hehe. har ingen erfarenhet av hamstrar men det går framåt!! vi är roommates. sen på måndagen när jag fyllde år f0 real fick jag en laptop. den utnyttjade jag imorse när jag hade gjort scones och gosade ner mig bland lakanen och såg på Pocahontas.. värt. Sen idag så har jag gått en promenad i staden med fina Suzann. hon är bra. Jag kanske orkar ladda upp lite bilder från helgen senare, ni får iallafall några bilder på Jorge ♥


Kommentarer
Postat av: anna.

söööt hihi

2010-10-03 @ 12:07:06
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0