YOU BETTER GET YOUR MOVE ON






Bilder från igår. jag och josefin fick weird pizzacravings, köpte och for hem till mig. Äter aldrig pizza hehe, så ofc skulle jag ta den med banan på och ewewew vad gross. Ha inte banan på pizzan. Ananas däremot, nom. Iaf, vi hade det kult. Dagen innan, i tisdags, så var vi med engelskan på Romeo och Julia på dramaten. zå efter skolan åkte jag, Sara och j hem till j's pappa på östermalm för att det var nära hehe. Åt sushi, myste och blev så jevla mätt. teatern slutade typ halv 11 så kom hem sent, helt utmattad. Hemma väntade en kalldusch och ett paket från los angeles med mina klädz. Hihi. tishan på bilden, solglasögonen och sammetsblazern. som passade precis, dock inte bestämt dess öde än. Idag är jag ledig, har haft utvecklingssamtal. Vilket gick bra. fast jag har typ tusen saker att arbeta igenom nu till deadline om för rester om typ en månad så, I can do it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0