Sugar Kane

Söndag. fredagskvällen/natten spenderades i en vinkällare från 1300-talet we were told, Gamla stan. jag gick med min classmate josefin eftersom festens värdar var Anton och Jonas från klassen, som fyllde 18. fancyfancy. Jag, J och S hade bästa idén på present, men köpet genomfördes aldrig. Det var att de skulle få varsin porrtidning. Hhehe. vi stod på pressbyrån i typ 30 minuter och velade, tillslut började de i kassan glo på oss och vi upptäckte att det fanns övervakningskameror som dokumenterade när vi ställt upp de 3 alternativ som fanns och synade dem noggrant medan vi dog av garv/var helt seriösa. det hela var mycket awkward men samtidigt så kult.. Men nej, vi vågade inte. Och vi började tvivla på att det var en så bra present även om den var klockren. slutade med att de fick varsin size XXL polkagrisklubba. <3 haha. Det var en rolig kväll med bra sällskap, rosévin och lite för många cigaretter. såg fetaste råttan också i en gränd vid slottet, kult. Igår var jag bara äckligt bakis, kunde knappt keka något. Beställde lite saker btw




tischa + solglasögon, tröja, klänning, blazerrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0