We are the mess, we are failures, and we love it


Såg klart på skins season 5 igår. Tyckte sådär om den. första generationen var bättre och blblba. även fast detta var helt okei, trots att jag ständigt kom på mig själv att sitta och irritera mig över karaktärerna. Franky dock ♥ och musiken. Alltid lika splendid. och nu är det lov. Hittils har jag varit på årets första parkhäng, det var special haha. och kallt. Sen åkte vi till Matilda och partade lite (läs lite), men det var trevligt ändå. Rökte förövrigt som en skorsten den dagen. Tog nattbussen hem istället för tbana för första gången (oh wow). har också sökt sommarjobb, mhja. Och drömt. som vanligt då. Josefin köpte min sammetsblazer för en bra summa, så har shåppat lite också. weekdai. sen satte vi oss på en kyrkogård och åt glass. På en grav. Hehe. Åker till skåne på torsdag, där jag ska träffa j och Nellie förhoppningsvis.
 
Dog lite nyss när denna bilden dök upp min min tumblr - dashboard. Alison Mosshart med en weekdaykasse, godly.

Kommentarer
Postat av: förnamn efternamn.

Byxorna är också weekday ser det ut som.

2011-04-19 @ 17:35:02
Postat av: Alva

Ja!

2011-04-19 @ 20:02:24
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0