Now, the world can be an unfair place at times but your lows will have their complement of highs


Kan inte sluta tycka om dem. sitter och dricker kaffe och lyssnarrrr. Igår spenderades hela eftermiddagen med skolan i en kyrka, har fått något stipendium så det var bestämt att vi skulle spela in ett par sånger med kören "som ett minne". Det var väl lite mys, förutom att jag och en annan person hade sönder kyrklig egendom... olyckshändelse dock. visste inte om jag skulle skratta eller gråta heheee. I söndddags åkte jag till österrrrmalm med j till hennes pappa. Vi drack starköl och jag rökte under fläkten (mycket c00la). Sedan lagades det thaimat och vin. Fint på en söndag. Den senaste veckan har jag varit allmänt low, men inbillar mig att det mest har med vädret att göra och att mina hörlurar till mobilen gått sönder (gay). nu måste jag in i duschen. bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0