Bad swedish.

Hei. Bra att jag skriver "Jag är tillbaka" och sen inte skriver på några dagar. KNAS. Men nu har jag verkligen fått lust att blogga igen lål, har sorted out några saker. vad har hänt dååå.. på lovet hade jag 'förfest' hemma hos mig då det var tomt hus. Fina människor kom över och tjillade, Jon hade fyllt år så de drog ut på krogen sen. minderårig som man är så kunde man inte följa med hähä.. men det var mys att träffa allaaaa. jag lyckades bli full(are) först när alla gått haha och vi shottade dödswhisky.. uuh. Josefin bodde hos mig över helgen och vi lagade fetazte wookgrytan, åt choklad och såg på Black swan. damn, bra film :)) Lovet var ganska händelselöst och allmänt boring annars. Igår var en bra dag för den innehöll vårsol, vattenpipa och sushi i trångsund. Annars så har jag hunnit med massa dåliga saker också typ som att bli busted av min mamma att jag röker, efter 1 år. Oh well. 3 bra saker som jag ser fram emot är 1. kommit in på popkollo elektro i år så igen blir att träffa karin dreijer för andra gången sommar, och olof dreijer för första (the knife) + lissi dancefloor disaster. I en tvådagars workshop mjau. 2. Mina dr Martens anländer om några dagar (fashionfashion) 3. mina helgplaner är fina. Fult inlägg, men innehållsrikt.. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0