Everyone's spitting at you, but you're not ready to die

Godkväll. Trots att jag hade en väldigt fin sak att göra ikväll så blev det inte av, skulle göra en annan sak med J men det blev heller inte av. Så jag hamnade i sängen, uppklädd till tänderna, och bläddrade igenom mitt osedda filmerarkiv... helt random blev det Lilja 4-ever. Har nog aldrig sett en mörkare/mer deprimerande film, slutade med att jag satt och storgrät haha. och jag brukar inte gråta till filmer, men den är så sad rätt igenom så det finns inte. Samtidigt väldigt sevärd (lukas moodyson) hähä. Så den gjorde min lördag på ett konstigt sätt. nightyy

Kommentarer
Postat av: i totally forgot what it was!?

Jag förstår mig verkligen inte på dig, och det är väl inte meningen heller kanske?

Men jag tycker att du är himla fin ändå, faktiskt.



Heido

2011-04-08 @ 00:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0