Under Great White Northern Lights









Mycket fin dag igår! jag och josefin drog och svullade thaimat och sushibuffé på pong inne i staden. HAHA kändes som vi rullade ut därifrån sen för all mat som vi käkade. men värt<333 thaimat är bäst. sedan gick vi lite spontant in på bengans och jag köpte
Under Great White Northern Lights. . gåshud säger jag ba. tack white stripes för att ni finns och för att ni är bäst. och för all inspiration ni ger mig hihi.
iaf, med thaimat i magen och denna skiva i väskan åkte jag hemåt. det var en fin alkisgubbe som spelade fiol på tåget, väldigt fint var det. satt och log för mig själv HAHA. och sen när jag skulle gå av tåget så fick jag ögonkontakt med en kille som också log lite.. det var fint, alla gick och log för sig själva. och jag tror vi delade samma tanke på något sätt, att livet faktiskt är fedt värt att leva ibland. hade surely ett sånt där sällsynt hög på livet-moment igår kväll. idag är jag ledig! ANYWAYS, over and out.
pyss


Kommentarer
Postat av: Sebbo

<3

2010-04-23 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0