you're stumbling in the dark/ heaven knows I'm miserable now

                                                                            
Jag har inget att göra på nyår. feil. jag trodde nyår var typ nästa vecka, men NEI, det är nu på fredag. jag orkar inte vara så förvirrad. Alla verkar ha plans nu. jag antar att jag ska vara hemma eller något, men bara tanken gör mig sjukt deprimerad. blev så sjykt opepp. Men. ta med mig på äventyr and I'm yours forever. jag har lyckats bli sjuk också. Klarat mig hela hösten/vintern och sen blev det lov och så ba poow.. Plus att jag har sett klart på alla avsnitt av Misfits .. haha. Blev ett wanker- whine inlägg detta. Oh well


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dude, jag ska fira hemma hos min pappa som alla andra år och det suxxxxx. No kissäs for me :(

2010-12-27 @ 22:59:01
URL: http://youlyingpieceofshitxoxo.blogspot.com
Postat av: laura

jag kunde ha ritat finare

2010-12-28 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0