I'm a Cuckoo



Vacker bild altsooo.
idag har jag varit på småttingkalas hihi, kusin fyllde 7. så det var första gången på länge som jag umgicks med hela familjen haha. först skulle vi hämta den nya bilen på något ställe i nacka, tog ju typ 3 timmar, dog av värmeslag. sedan körde vi ut till min farbrors gård, där jag blev nerdragen i poolen två gånger.. med kläderna på haha. men det var fint. allmänt fint att umgås med släkt ibland, blir så sällan så man glömmer att man faktiskt uppskattar det.. typ.
Jag sover asmycket med tanke på att jag inte gör så mycket ansträngande på dagarna haha, det är sjykt. jag är helt slutkörd när jag går och lägger mig och typ död när jag vaknar. och så drömmer jag helt spårade drömmar. helt sjuka haha, fint när man vaknar och ba "ok..". Imorgon ska jag äntligen köpa cigg och på lördag åker jag till lkpg, kommer hem på söndagen. yes. saknar alltför många människor just nu, hemskt. tur att jag får träffa några av dem snart :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0