I'm a realist


Vaknade vid kl. 13.00 idakh, lite förvirrande. gick upp och hällde i mig lite ärtsoppa och lingongrova som någon slags brunch.. sitter här och är allmänt seg i huvudet nu. är också enormt röksugen som en annan pundare. tror inte jag har rökt så mycket som på popkollo-veckan haha. näst sista ciggen röktes igår på linköpings station med mattias i sällskap av några 12- åringar från popkollo orginal. mucho bien. funderar på att kila ner till centrum, till jalla livs. 'blattekiosk' om man nu får säga så hähä.. har aldrig försökt köpa cigg där, så tänkte testa lyckan.. om jag sätter och håret så ser jag iaf lite äldre ut, HEeheh. wish me luck/alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0