I can't hear you


JaaaA. imorgon är det en vecka tills sommarlov, feeeelin it. stressigt nu med alla rester som ska in osvosvosv. Har klarat mig i alla ämnen jag fått reda på hittils förutom no, där jag fick etttt IG. har tydligen lyckats missa ngt litet prov och det grundar han mitt IG på. sämst. men får plugga lite under sommaren och göra provet innan skolan börjar, så slipper jag ha det liggandes i 2an.
fick VG i estetiskt orientering idag iaf, fint hihi :d per (förövrigt trummis i miike snow) tycker att jag är en stark musiker som har alla förutsättningar att lyckas. HAHA skryyt :D 
btw funderar på att åka till london i slutet på denna månad och se dead weather igen, hur det ska gå till vet jag inte men biljetterna kostar ba 200 kr så jaa. hihi
blåste nyss en hubbabubbabubbla som sprack i mitt ansikte.. hähä nej men. orkar inte skriva mer. pysstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0