Juni 24, 2010


Mhja. har varit inne i staden idag och chillat med Josefin. har saknat henne soo bad, mysj att träffas innan människan åker iväg till skåneland. handlade också en del hähä (bilden!!11!one), kändes som om det var på tiden. rea också, finfint. tänkte att jag kunde rapportera lite om hur det gick på min cigg-jakt. var på jallalivs men där blev jag fedt dissad haha, de ville ha leg och då gick det jy inte. lite roligt att de inte säljer cigg till minderåriga när de har åkt fast förut för att odla marijana. haha men ja. fick ett tips om ett ställe vid götgatan som skulle vara enkelt, så åkte dit dagen därpå. och det gick vääägen, kom ut därifrån 2 ciggpaket rikare. good for me. sen igår så gjorde jag och johanna en spontan cykeltur till en sjö i skogen där enligt henne di leva brukar hänga.. det var iaf första doppet för i år för min del, det var finemang. sen när vi låg och chillade in our bikinis så börjar en tant skrika från andra sidan sjön typ: "hallå tjejer, bara så ni vet så är det en gubbe här som tar kort på er!". haha såg honom, en tjock gubbe med en fet kamera i händerna. han gick upp i skogen. sjukt obehagligt haha. vet ju inte om han fotade naturen stackarN, men om det inte var så är det fan äckligt. aja haha. nu ska jag sova, uppsala och anna awesome imorn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0