i found myself in wonderland

hej bloggeN-
igår kväll blev fail, dels på grund av min mobil som har börjat göra revolt mot mig.. men orkar inte skriva om det. Idag mötte jag upp josefin i staden, pratade skins hihi. och jag köpte en tröja på weekday (h) sedan gick jag med lillasyster på bio, alice in wonderland. på tiden att se den kanske? haha. hade inte några särskilt stora förhoppningar då jag bara hört typ dåliga saker om den. men den var väldigt bra faktiskt! hehe.
och så är det ju 1 maj. min lillasyster, 9 år, har varit inne i stan med pappa och demonstrerat och skrikit saker som "kasta borgarna i papperskorgen!" HAHAHA. det är rätt :@ senast för några dagar sedan när jag skulle ta tunnelbanan till skolan så stod det ngn moderatgubbe utanför och delade ut reklamblad om nya moderaterna. jag var på fedt dåligt humör den dagen, startade värsta diskussionen med den där gubben HAHA. jag vann.. fint vare! men w/e. Nu ska jag se på the reader och svulla kladdkaka och te. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0