Eyes lit.

Hejehejehej! Helgen har varit.. speciell. var framme i Lund 14.32 där Nellie hämtade upp mig. sedan begav vi oss mot Malmö, Babel. och crystal castles om jag får beee. jag var helt avtrubbad av tågresan vilket var konstigt för jag brukar inte bli det. så jag kände inte riktigt peppen. vodka, bra folk och kaneltuggumin fick mig på bättre tankar. hehe hardcore. jag, nellie och tina och några blöööhub randoms hamnade näst längst fram. och believe mig, trycket var sjukans. mina revben är döda. efter en timmes väntan med andnöd gick cc på scenen. jag kan inte hitta ord för att beskriva hur det var lol.. men brutalt iaf. Jag blev slagen i huvudet several times och dragen i håret. Alice Glass var typ 1 meter framför mig... komiskt att jag hade sagt innan att "vi kommer säkert dö hehe" och så fick jag konstiga anfall.. typ i slutet av konserten. Till Baptism tror jag. det var det vita strobljuset som utlöste det hehe. kunde inte fixera blicken någonstans och min hjärna liksom kortslöt sig och jag fann mig själv skaka som farn, stirrandes upp i taket. kunde inte kontrollera kroppen. det hela gick på typ tre sekunder. det kändes som att få en fet jävla smäll i huvudet eller att få typ 1000 volt i kroppen. detta hände två gånger ganska nära varandra. har findat out att det var detta http://www.nimade.info/laka/2010/07/Vad-ar-Petit-Mal.html. Fast i hela kroppen då. ganska weird eftersom något sånt aldrig hänt mig förut, att man förlorar medvetandet sådär. jag tror jag aldrig ens har svimmat. Men det var en bra kvell annars. Hemma nu. har åkt så himla mycket tåg. hunnit kolla på Where the wild things are. hihi. nu ska jag sova heido, ni får lite bilder från igår




Och http://www.devotionmagazine.se/?liverec=live-crystal-castles-satter-sig-i-ryggraden och
http://diamantklubben.com/?p=220. yyeye✞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0