the sun is in the air

Tjatja bloggen. Jag befinner mig i skåne right now, kom hit igår kväll. släktens stuga + skog. Det mest ensligaste man kan tänka sig. men mysigt. Idag tog jag pågatåget in till Malmö och träffade Josefin och Nellie. så himla varmt, sommarsommarsommar. köpte kinamat och gick och satte oss i slottsparken, sedan fick vi bästa idén om att hyra en trampbåt, so we did it. Äventyyr. kändes lite ostadigt men vi var duktiga hehe. stekte med cola, cigg och mobilmusik (mest the drums och jj weho) på malmö kanal. Kändes lite kungligt hihi. inhandlade glass senare mmm och annat godt. Fina dagn. därför jag följde med ner till skåne, för att jag skulle få träffa mina fina cheyrr. Nu är jag lycklig och tired, dags att sova. godnatt y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0