cat claw


Jag är så tom idag. det var längesen. jag typ svävar... neråt. Vill bara att solen ska gå ner så att jag kan stå och ta en cigarett på min franska balkong som jag nyss röjt bort saker som stod framför. Andas in, andas ut. var på visning idag på lägenheten vi bodde i tio år, mesta delen av min barndom utspelades där. var också på mitt gamla dagis som ligger precis bredvid. Och det kändes verkligen som om det allt hänt i en annan tid, annan värld. och det gör mig så ont, och jag vet inte varför. Alla människor, jag själv som liten. Jag kommer aldrig få tillbaka det, samtidigt vill jag helst inte påminnas om det heller. Och jag vill inte gärna se framåt heller, suck. ja, dum dag.
Edit; mår mycket bättre men gjorde en mystifik upptäckt. De senaste veckorna har jag slarvat lite med maten, mest för att jag har känt mig allmänt fed up/konstant mättnadskänsla. vet inte vad det beror på, har inte tänkt på det så pass mycket. Min mamma påpekade detta och tvingade mig att väga mig och woop, har gått ner 7 kilo. oh well. det känns verkligen inte som det. No_anorectic just sayin. Hmm. Okei. Får börja äta mer.

Kommentarer
Postat av: --

Spontant; lev livet och lev i nuet.

förflutet är viktigt att bearbeta, men med rätt mängd och det kan bara göras i nuet.



tänk på det

2011-04-11 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0