speeding like a fast train



Att blogga om att man slagit sig. hehe. Ja, sladdade med cykeln påväg till tunnelbanan. Bara sådär bompow. Ringde josefin som jag skulle möta upp, hon kom och plåstrade om mig haha. Sen åt vi pizzaaaa, missade första lektionen. Bytte strumpbyxor och satte på plåster men det blödde ändå igenom hela dagen, mysj. Mina handflator är också helt trashade. Farligt_liv. är mest ledsen för att 2 par strumpbyxor nu är förstörda hahaa. nu måste jag hinna göra klart min redovisning till imorgon och skicka in sommarjobbsansökningar... Imorgon blir det dramaten med engelskan, gonna watch Romeo and Juliet. mitt sår gör ont, aj. p0sshej

Kommentarer
Postat av: m.

Du är klantig.

2011-04-12 @ 12:11:26
URL: http://ishotmyselftoday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0