I had so much to tell you but it never came to words.

Min älskade nya laptop bestämde sig för att dö för några dagar sen... eller det går inte att ladda den. Jätteskumt. Och lite jobbigt eftersom allt mitt skolarbete ligger där som jag håller på och sakta men säkert plöja igenom nu. Får börja om från början... aeh, inte kult. Igår åkte jag den långaaa vägen till Josefin och vi skulle tjilla med Alex. men han dök inte upp (bitch) men Bea kom istället wiiho. vi gjorde päronvodka + fanta lemon drinkar lål. Partheeey! det var mysigt. nu är jag hemma. Känner mig great hihi. inte känt mig såhär utvilad på längeee. Impulsklippte min lugg igår btw, det blev emily- skins stuk hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0