Heeei. Idag in school fick jag spela Håkan Hellström på trummor med Per. Det förvånade mig hur glad jag blev efter det lål. Håkan sitter kvar någonstans.. hahaaaa. har inte spelat trummor på en månad typ men satte kompet. okeei slut på musiknerdandet. Köket hemma håller på att renoveras (täcker typ 2/3 av undervåningen) så det går typ inte att laga mat hehe. Eller idag erbjöds det ärtsoppa på tub... ew. jag gjorde en omelett istället wiihu. Och jag har massa foockin skoljobb som måste göras. Måste ta tag i det snarast. Livet är väl inte så mycket roligare än det...... ... .. mhm. Önskar jag kunde blogga om exakt allt jag känner och tänker på och gör, dock skulle det bli en himla röra. En annan gång kanske.


chillar mot min vägg och tänker... lål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0