saturday

Hej. jag borrade i tanden i onsdags, det var första gången jag fick bedövning haha. Sen gick jag hem och sov mjau, och på kvällen åkte jag till tyresö och var med några fina pojkar från klassen. vi såg på på norsk nazizombie film, resten lämnar jag osagt hehe... Jag har köpt en del kläder de här dagarna, i onsdags med Suzan och idag med Josefin lalal. det blev en klänning, fingervantar, tröja och väska från urban outfitters och knästrumpor från american apparel. wiiho... var ett tag sen jag köpte kläder. Tänkte fota men kameran fungerar inte just nu så maybe later :)) Har beställt dr. martens också hihi. Tråkigaste inlägget ever. trots faktumet att jag har varit sjuk hela lovet från 25e så har det varit helt ok lål. Nu ska jag städa/plugga och sen ut och äta med J. Bifogar en bild på mig och Snape.... båda väldigt handsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0