and I'm waiting for the day


♥ Jag gjorde min terminskonsert igår, spelade Apache. Det gick helt ok, var sjukt nervös dock vilket jag inte brukar bli. Sen pratade jag med rebecca i telephonen, woo. beliebern. Inatt hände världens äckligaste sak. Klockan var typ 4 någonting. Hörde någonting krafsa/krypa på väggen och sen hörde jag hur något dunsade ner på sängen. Satte mig upp, typ fedt rädd haha. Så ser jag en fet svart klump till vänster om mitt huvud, som visade sig vara en gigantisk spindel... har inte spindelfobi men jag blev fan rädd, typ gnydde till haha. var tvungen att göra slut på den... ewewew. Den ville döda mig jag lovar. Usch. hade svårt att somna om... hee. Nu ska jag till skolan, sorry for tråkigheten (imorgon är sista restdagen, dåså) pýss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0