I could never get back up, when the future starts so slow


Sitter i mitt pimpade crib. hehe. Var på ikea (pimppimpyy) idag och kom hem med ett skrivbord (enkelt, vit skiva och svarta ben) och en bekväm stol att sitta rakryggad i. Detta betyder att jag äntligen kan börja plugga på det rätta nonslackiga sättet som inte inkluderar sängen. KUlt. därav mitt krampaktiga grepp om förberedsehäftet inför engelska b nationella. Köpte också en svart fluffig matta och någon slags palmliknande krukväxt wehoo. Party. Rummet är mer logiskt nu iallafall. Har också röjt ut massa skräp, mest gamla papper och tidningar. So fresh so clean nu alltså. Ska fortsätta skriva på mina uppsatser om Joy division och Luther King Jr nu. duktig är jag. Min valborg var fine btw. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0