I'll still be staring out at the street confused about love and life, / det är söndag och jag målar mina naglar svarta


Var ett tag sedan jag skrev, en del har hänt sen dess. Jag har blivit sjuk, feber och fet förkylning... orkar inte ens klaga mer. känner mig bara lite miserable. Ändå så har jag hunnit med en himla massa... som knappast gjort mig friskare hälsomässigt. resten är complicated. Idag känner jag mig allmänt distant, första gången sen i fredags då jag är all by myself, tid att tänka. hittade denna låten idag och vi blev kära btw

Kommentarer
Postat av: En anonym tjej som förvisso nu misslyckades med att vara anonym, men vill kommentera ändå.

Hejsan.

#1. Du borde uppdatera oftare, för jag tycker om att läsa det du skriver, även om det bara är vardagstjafs. Men det är fint vardagstjafs.

#2. Förlåt för mitt osammanhängande bitchande, men ja. Du gjorde mig lite ledsen.

#3. Hur kommer det sig att du är så jävla charmig!? Man har ju inte en jävla chans!!



<3

2011-06-08 @ 10:53:48
Postat av: F

åh härinne var det fint.

åker du möjligen ner till hultsfred på popkollo elektro på söndag?

2011-06-21 @ 23:52:49
URL: http://felizia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0