I drank so dirty water shook evil hands ✞

Jag är så arjj ikväll. och när man blir arg blir man röksugen deluxe. And I have no cigarettes. ddödööö. jag har haft studiedag idag, soft ja, men är rastlös till döööds. Eller jag känner det nu iallafall. haha. Inget går min väg idag. Har spenderat det mesta av dagen över att kolla på kläder på olika fab sidorrrr, men jag har inte råååd. Iallafall inte med de kläderna jag vill ha, lol. Två månader utan csn börjar verkligen ta på mig, jag har fått ner frånvaron till 17 % men det räcker tydligen inte för att få tillbaka pengarna trots att det ska vara under 20 %???? bitches. De säger en sak och sen en annan, blir förvirrad. Är så less på det här. massa skit. asdhfh. Imorgon har goda förutsättningar dock, men kan inte låta bli att ha ångest över detta. Firar med crystal castles i mina fkn högtalare som börjat glappa och ett bildregn på Alison Mosshart. argtjej. I-lands problemet nr 1 btw, men det är fan inte kul att inte ha studiebidrag när det känns som att skolan är det som tar mest plats i ens nuvarande liv.


på repeeeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0