And we will go to sleep. And we will have the same dreams





Lite godbitar (älskar att uttrycka mig töntigt, godbitar, vafan) som jag har börjat detta nya år med. Den första låten är verkligen soundtracket of my life just nu. Kan inte sluta lyssna på den dels för det. En annan av dem är lite av ett guilty pleasure hehe. ni kan få lite update på vad som händer på ytskiktet. allting känns helt ok just nu, igår kändes det som att jag ville gå under av stress och ångest men idag har jag varit på bra humör och känt mig närvarande liksom! Annars i skolan brukar jag bara känna mig onärvarande, typ som att det är en mjölkig hinna mellan mig och omvärlden, yr. Men idag, då jag bara sov tre timmar inatt, existerande i gårdagens smink efter nattens äventyr kände jag mig som sagt en närvaro. Plus att jag klarade ett prov jag inte trodde jag skulle klara, hade ej pluggat!
Har skaffat mig ett last.fm, mest för få inspiration. efter jag vet hehe. http://www.lastfm.se/user/littlealvagirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0